Förord

Jag, Joakim Stenebo, Fredrik PJ Gustavsson och Mattias Stolt  ska ut och se oss om lite i välden. Vi kommer att börja med att åka till Los Angeles, hyra en bil och åka upp längs med västkusten mot San Francisco. Sedan ner ingen genom Nevada öknen mot Las Vegas för att fira nyår där.  Sen bär det av mot Hawaii i 2 veckor för att kolla läget där.  Sista stoppet blir en liten lätt visit i Thailand på 6 veckor innan vi åker hem till kalla Sverige, som förhoppningsvis börjat få lite vårkännslor vi det laget. Många tycker att vi borde skriva en resedagbok eller liknande under våran resa. Så därför har min syster hjälpt mig att starta en blogg. Det här är helt nytt för mig, och jag har alltid trott att det bara var tjejer som skrev bloggar, typ Blondin Bella, Kitty och Tinky Winky eller vad dom nu kan tänkas heta. Men det kan ju vara värt ett försök. Så håll till godo, här kommer iallafall 1 inlägg. 

Kommentarer
Postat av: Linn

brraaa!

2010-12-15 @ 10:23:01
Postat av: Far

Gött se att ni lever o har det braaaa !

2010-12-16 @ 09:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0